Role: Kontaktní osoba
Hlavní zástupce zákazníka, se kterým tým nejvíce spolupracuje. Vyjednává s ním parametry aplikace, předvádí mu dosažené výsledky, podepisuje s ním dohodu o převzetí produktu apod.
Role Sets: Zástupci zákazníka
Relationships

Dohodnout požadavkyFinalizovat viziNajít a popsat aktéryNaplánovat nasazeníOhodnotit předaný produktSejít se se zákazníkemSetkat se se zákazníkem (poprve)Uzavřít projekt se zákazníkemZaškolit uživateleGlosářHodnocení zákazníkaPředávací protokolPůvodní verze systémuSeznam aktérůSeznam funkčních požadavkůSeznam mimofunkčních požadavkůSeznam požadavků na změnySeznam závadZadání projektuKontaktní_osoba

Additionally Performs
Modifies
    Process Usage
    Main Description

    Kompetence a povinnosti kontaktní osoby zákazníka jsou poskytnutí všech potřebných materiálů a instrukcí vývojovému týmu (současná verze systému, dokumentace, kontakt na technického správce, parametry produkčního prostředí), vyjednávání o požadavcích a parametrech systému, vznášení námitek proti systému v průběhu jeho vývoje a vymiňování si jejich adresování, hodnocení předaného systému a předání tohoto hodnocení metorovi projektu.