 |
Po kontaktování zákazníka a zjištění jeho spokojenosti ohodnoti práci týmu a projekt z pohledu celého jeho průběhu. |
Disciplines: Project Management |
|
Purpose
Získat základ pro hodnocení členů týmu za celý předmět. Známku kromě bodů za průběh projektu tvoří ještě body ze
zkoušky.
|
Relationships
Categories |
|
Roles | Primary Performer:
| Additional Performers:
|
Inputs | Mandatory:
| Optional:
|
Outputs |
|
Process Usage |
|
Main Description
Po tom, co vývojový tým předá kompletní materiály k projektu zákazníkovi, podepíše s ním předávací protokol, provede
retrospektivu a zreviduje projekt s mentorem, zhodnotí mentor průběh a výsledky celého projektu na základě hodnocení
iterací, údajů na stránce projektu a v SCM nástrojích. Po té kontaktuje zákazníka, jehož hodnocení předaného systému spolu
s mentorovým dává výsledné hodnocení týmu za celý projekt. Body, které obdrží tým za projekt, jsou uděleny každému jeho
členovi za práci v semestru (zápočet). |
Steps
Přidělit hodnocení
Kontaktovat zákazníka
Zjistit zákazníkovu spokojenost s odevzdaným systémem a prací týmu. |
|
Key Considerations
revize projektu, stránka projektu, údaje o projektu v SCM nástrojích, průběžná hodnocení iterací, hodnocení od
zákazníka
|
Alternatives
Po diskuzi s týmem může mentor přidělit body členům i individuálně a dosažený počet bodů mezi jednotlivými členy týmu
pak nemusí být stejný.
|
© Petr Pícha. 2012, 2013 All Rights Reserved
|
|