A C D F G I J M N O P R S T

A

actionPerformed(ActionEvent) - Method in class animace.label.TestLabel.MPictureActionListener
Když uživatel klikne na MoveablePicture, provede se tato obsluha, která otevře okno s některými informacemi o objektu.
actionPerformed(ActionEvent) - Method in class animace.label.TestLabel.MoveablePictureKeyAction
Po stisku klávesy F(X) se provede test, zda je objekt již v pohybu, potom je pozastaven, v opačném případě se inicializuje vlákno Driver pro tento objekt a je spuštěno.
actionPerformed(ActionEvent) - Method in class animace.panel.TestPanel.PButtonActionListener
Když uživatel klikne na PictureButton, provede se tato obsluha, která otevře okno s některými informacemi o objektu.
actionPerformed(ActionEvent) - Method in class animace.panel.TestPanel.PButtonKeyAction
Po stisku klávesy F(X) se provede test, zda je objekt již v pohybu, potom je pozastaven, v opačném případě se inicializuje vlákno Driver pro tento objekt a je spuštěno.
add(Component, Object) - Method in class animace.panel.PicturePanel
Překrytí zdědené metody add(Componnet c, int num), abychom získali kontrolu nad objekty, které jsou PaintControled
addActionListener(ActionListener) - Method in class animace.label.MoveablePicture
Metoda addActionListener, jak jsme zvyklí z java.AWT.Component Zde implementována pomocí třídy AWTEventMulticaster.
addMoveablePicture(MoveablePicture) - Method in class animace.label.PictureLabel
Touto metodou přidáváme pohyblivé obrázky na PictureLabel
animace - package animace
 
animace.label - package animace.label
 
animace.panel - package animace.panel
 

C

contains(Point) - Method in class animace.label.MoveablePicture
Vrací true, jestliže objekt obsahuje určitý bod, hodi se pri testu na kliknuti
countFps() - Method in class animace.PaintControl
Počítá FPS, jak aktuální, tak i průměrné.

D

Driver - Class in animace
Třída Driver poskytuje vlákno, které má za úkol pohybovat s jedním objektem typu Moveable.
Driver(Moveable, int, int, int, int) - Constructor for class animace.Driver
Vytvoří řidiče pro objekt implemenujicí rozhraní Moveable.
doMPLayout() - Method in class animace.label.PictureLabel
doMPLayout romzisti vsechny MoveablePictures do jakehosi grid layoutu Tady je to spise pomocna metoda.
drawSquares(Graphics, Color, Color, int, int) - Static method in class animace.ImageSource
Kreslí čtverečky (šachovnici) v barvách c1 a c2 od pozice x,y.

F

fps(boolean) - Method in class animace.PaintControl
Nastaví, zda bude PaintControl počítat, jak často je objekt překreslován
framesCount - Variable in class animace.PaintControl
Počet snímků = počet zavolání metody objectPainted.

G

getAverageFps() - Method in class animace.PaintControl
Vrací průměrné FPS od doby kdy bylo zapnuto počítání metodou fps(true) do doby než je opět vypnuto.
getFps() - Method in class animace.PaintControl
Vrací aktuální FPS
getHeight() - Method in class animace.label.MoveablePicture
Vrací víšku obrázku
getImage() - Method in class animace.label.MoveablePicture
Vrací obrázek
getLocation() - Method in interface animace.Moveable
Vrací objekt typu Point s pozicí objektu.
getLocation() - Method in class animace.label.MoveablePicture
Metoda z rozhrani Moveable, Funguje standardně, vrací pozici objektu
getMaxFps() - Method in class animace.PaintControl
Vrací maximální FPS
getMinFps() - Method in class animace.PaintControl
Vrací minimální FPS
getPaintControl() - Method in interface animace.PaintControled
Vrať PaintControl
getPaintControl() - Method in class animace.label.MoveablePicture
Metoda z rozhraní PaintControled
getPaintControl() - Method in class animace.panel.PictureButton
Metoda z rozhraní PaintControled
getPrefferedSize() - Method in class animace.label.MoveablePicture
Vrací preferovanou velikost - rozměry obrázku.
getTime() - Method in class animace.Driver
Vrací údaj o tom, jak dlouho vlákno běželo.
getWidth() - Method in class animace.label.MoveablePicture
Vrací šířku obrázku
goes() - Method in class animace.Driver
Podavá informaci o stavu řidiče.

I

ImageSource - Class in animace
Třída ImageSource, zajišťuje, že použité obrázky budou v obou testech shodné - pro zajištěni jednotného přístupu a objektivity testováni.
ImageSource() - Constructor for class animace.ImageSource
 
init() - Method in class animace.label.PictureLabel
Inicializační metoda nastaví opaque na true.
init() - Method in class animace.panel.PicturePanel
Inicializace PicturePanelu, nastaví layout na FlowLayout, bez čehož by se vůbec nic nezobrazilo.

J

javaLogo() - Static method in class animace.ImageSource
Vrací obrázek kouřícího šálku (java logo), který je načten ze souboru.

M

Moveable - Interface in animace
Toto rozhraní má především zajistit jednotný přístup ke grafickým objektům určených k pohybování.
MoveablePicture - Class in animace.label
Třída MoveablePicture poskytuje ukázku, jak by měli vypadat grafické komponenty pro třídu animace.label.PictureLabel.
MoveablePicture(Component, BufferedImage) - Constructor for class animace.label.MoveablePicture
Konstruktor vyžaduje jako parametr grafického vlastnika (rodiče) objektu, tedy nejakou Componentu na ktere spočívá.
main(String[]) - Static method in class animace.label.TestLabel
Rozeběhne test
main(String[]) - Static method in class animace.panel.TestPanel
Rozeběhne test
mouseClicked(MouseEvent) - Method in class animace.label.PictureLabel.ClickListener
 
movesCount - Variable in class animace.PaintControl
počet pohybů = počet zavolání metody objectMoved,

N

needUpdate - Variable in class animace.label.MoveablePicture
Indikuje, že na objetku nastaly změny, a že je nutné jej znovu překreslit.

O

objectMoved() - Method in class animace.PaintControl
Když se s objektem pohne a je zavolána tato metoda, pozastaví se vlákno a čeká, než vlákno které se stará o vykreslování zavolá metodu objectPainted().
objectPainted() - Method in class animace.PaintControl
Tato metoda vzbudí případné vlákno, které čekalo, než je objekt znovu překereslen.

P

PaintControl - Class in animace
Tato třída slouží ke kontrole kreslení různých objektů, může měrit jak často jsou tyto objekty překreslovány (fps).
PaintControl() - Constructor for class animace.PaintControl
 
PaintControled - Interface in animace
Rozhraní pro objekty, které mají být během vykreslování "pod dohledem"
PictureButton - Class in animace.panel
Třída PictureButton umožňuje vytvorit tlačítko s libovolnou grafickou podobou.
PictureButton(BufferedImage) - Constructor for class animace.panel.PictureButton
Konstruktor vytvoří tlačítko s obrázkem.
PictureLabel - Class in animace.label
PictureLabel je potomkem třídy JLabel, umožňuje umísťovat objekty třídy MoveablePicture a stará se o to, aby byly vkresleny Viz metoda paintComponent.
PictureLabel(BufferedImage) - Constructor for class animace.label.PictureLabel
Vytvoří PictureLabel s obrázkem na pozadí
PictureLabel() - Constructor for class animace.label.PictureLabel
Vytvoří PictureLabel bez obrázku.
PictureLabel.ClickListener - Class in animace.label
Vnitřní třída, která implementuje MouseListener (dědí od MouseAdapter) a zajišťuje, že kliknutí nad touto komponentou (JLabelem) bude posláno dál jestliže se uskutečnilo nad nějakým MoveablePicturem.
PictureLabel.ClickListener() - Constructor for class animace.label.PictureLabel.ClickListener
 
PicturePanel - Class in animace.panel
PicturePanel je vlastně jenom JLayeredPane, s nastaveným obrázkem na pozadí.
PicturePanel(BufferedImage) - Constructor for class animace.panel.PicturePanel
Vytvoří PicturePanel s obrázkem na pozadí
PicturePanel() - Constructor for class animace.panel.PicturePanel
Vytvoří PicturePanel bez obrázku.
paint(Graphics) - Method in class animace.label.MoveablePicture
Nakreslí tento objekt do grafického kontextu předaného parametrem.
paint(Graphics) - Method in class animace.panel.PicturePanel
Volá rovnou super.paint,a poté "řekne" všem PaintControled objektům, že byly nakresleny, to se porvede voláním metody objectPainted() nad jejich paintControlery.
paintComponent(Graphics) - Method in class animace.label.PictureLabel
Vykreslí obrázek na pozadí a potom volá metodu paint(Graphics g) nad všemi svými MoveablePictures a nad každým jeho PaintControlerem ještě volá objectPainted();
paintComponent(Graphics) - Method in class animace.panel.PictureButton
U Swing komponent je nevhodne překrývat metodu paint(Graphics g).
paintComponent(Graphics) - Method in class animace.panel.PicturePanel
Nedělá nic jiného, než že pokud je nastaven obrázek pozadí, tak jej nakreslí.
painted - Variable in class animace.PaintControl
painted, kontrolní podmínková proměnná.
processEvent(AWTEvent) - Method in class animace.label.MoveablePicture
Metoda processEvent, kterou bude volat zejména předek objektu, v našem případě PictureLabel, provede zavolání metody actionPerformed(...) nad všemi zaregistrovanými posluchači.

R

run() - Method in class animace.Driver
Program běhu vlákna.

S

setBackground(BufferedImage) - Method in class animace.panel.PicturePanel
Nastaví obrázek pozadí na background
setDir(float, float) - Method in class animace.Driver
Nastaví směr jakým se bude objekt pohybovat, mají smysl pouze celá čísla, protože location se uchovává v celých číslech.
setLocation(int, int) - Method in interface animace.Moveable
Nastaví pozici objektu na souřadnici [x,y].
setLocation(int, int) - Method in class animace.label.MoveablePicture
Metoda z rozhraní Moveable.
setPaintControl(PaintControl) - Method in class animace.Driver
Umožní nastavit kontrolu, která se startá o průběh vykreslování objektu
setPaintControl(PaintControl) - Method in interface animace.PaintControled
Nastav PaintControl
setPaintControl(PaintControl) - Method in class animace.label.MoveablePicture
Metoda z rozhraní PaintControled
setPaintControl(PaintControl) - Method in class animace.panel.PictureButton
Metoda z rozhraní PaintControled
square1(Color, Color) - Static method in class animace.ImageSource
 
start() - Method in class animace.Driver
Touto metodou lze uvést "Drivera" do pohybu
stopDriving() - Method in class animace.Driver
Zastaví řidiče

T

TestLabel - Class in animace.label
TestLabel ukazuje použití připravených tříd PictureLabel a MoveablePicture Všiměte si, jak se v metodě initPictures() registruje posluchač udalostí, která reprezentuje kliknutí na MoveablePicture.
TestLabel() - Constructor for class animace.label.TestLabel
 
TestLabel.MPictureActionListener - Class in animace.label
MPictureActionListener způsobí, že po kliknutí na MoveablePicture bude otevřeno okno s některými informacemi o objektu.
TestLabel.MPictureActionListener(String) - Constructor for class animace.label.TestLabel.MPictureActionListener
 
TestLabel.MoveablePictureKeyAction - Class in animace.label
AbstractAction starající se o rozběhnutí požadovaného obrázku po stisku klávesy F1 az F12, podle počtu obrázku.
TestLabel.MoveablePictureKeyAction(MoveablePicture) - Constructor for class animace.label.TestLabel.MoveablePictureKeyAction
Konstruktor vyžaduje objekt typu MoveablePicture pro který bude vytvářet vlákno Driver
TestPanel - Class in animace.panel
Třída TestPanel ukazuje použití připravených tříd PicturePanel a PictureButton.
TestPanel() - Constructor for class animace.panel.TestPanel
 
TestPanel.PButtonActionListener - Class in animace.panel
PButtonActionListener způsobí, že po kliknuti na PictureButton bude otevřeno okno s některými informacemi o objektu.
TestPanel.PButtonActionListener(String) - Constructor for class animace.panel.TestPanel.PButtonActionListener
Konstruktor vyžaduje jméno objektu, tento parametr se potom zobrazí mezi informacemi.
TestPanel.PButtonKeyAction - Class in animace.panel
AbstractAction (Reakce na stik klávesy) starajicí se o rozběhnutí požadovaného obrázku
TestPanel.PButtonKeyAction(PictureButton) - Constructor for class animace.panel.TestPanel.PButtonKeyAction
Konstruktor vyžaduje objekt typu PictureButton, pro který bude vytvářet vlákno Driver

A C D F G I J M N O P R S T