Task: Sejít se se zákazníkem
Uspořádat setkání vývojového týmu (nebo alespoň vedoucího) s kontaktní osobou zákazníka (popř. širším zastoupením zákazníka), předvést dosavadní výsledky, dostat zpětnou vazbu, domluvit další postup.
Disciplines: Configuration & Change ManagementProject Management
Purpose

Držet projekt ve stavu, který pokud možno co nejvíce vyhovuje zákazníkovi.

Relationships
Categories
RolesPrimary Performer: Additional Performers:
InputsMandatory:
    Optional:
    • None
    Outputs
      Process Usage
      Main Description
      Po každé iteraci by se vývojový tým, nebo minimálně jeho zástupce, měl sejít alespoň s kontaktní osobou zákazníka a prezentovat mu aktuální stav projektu. To se týká jak předvedení současné funkčnosti systému, tak například důležitých dokumentů, a obecně všech pracovních položek, na kterých má zákazník zájem. Zákazník pak prezentuje svoje výhrady, nebo v nejlepším případě vyjádří spokojenost a následně je dohodnuta další schůzka a kvantum práce, které by měl vývojový tým odvést do jejího konání.
      Steps
      Předvést a nechat si schválit dosažené výsledky
      Domluvit postup a cíle další iterace
      Key Considerations
      aktuální stav projektu, zpětná vazba, další postup