Projekt v bakalářském studiu v programu, specializaci Informatika (Bc).
Na KIV byl navržen inovativní algoritmus pro editaci posloupností trojúhelníkových sítí, který umožňuje přenášet změny provedené v jednom snímku animace do ostatních, a to i v situaci, kdy jednotlivé snímky mají různé počty vrcholů a trojúhelníků. Editační metoda byla implementována a otestována na úrovni proof-of-concept realizace, cílem projektu je projekt posunout do podoby, ve které by mohl být užitečný reálným umělcům a designérům, potenciálně také ve spolupráci s Fakultou designu a umění Ladislava Sutnara. Předchozí zkušenost s 3D enginem Unity je pro projekt výhodou, ale ne nutností.
Téma vypsal: Prof. Ing. Libor Váša, Ph.D. (UN 304)
Vypsáno pro akademický rok 2024/2025 dne: 2024-10-14
Toto téma je sice volné, ale protože bylo vypsáno pro akademický rok 2024/2025, tak ho již nelze rezervovat. Pro případné bližší informace kontaktujte osobu, která téma vypsala.