Oborový projekt v programu, specializaci Ostatní / Nespecifikováno.
Implementujte v jakyce C# dekódovací algoritmus EdgeBreaker[1] pro kódování konektivity trojúhelníkových sítí. Tento algoritmus je referenčním algoritmem pro kódování sousednosti trojúhelníků, a umožňuje dosáhnout datového toku 2 bity na trojúhelník. V současné době v prostředí MVE2 existuje implementace tohoto algoritmu která generuje korektní výstup (tzv. CLERS string). Verifikujte tuto implementaci a vytvořte algoritmus dekódující tutuo reprezentaci sousednosti. Použijte zpětný algoritmus Wrap&Zip[2], který umožní rychlou a elegantní dekompresi. Implementaci důkladně zdokumentujte a otestujte na různých modelech korektnost a rychlost.
Podrobnější informace podá L. Váša (UL405)
[1] Edgebreaker: Connectivity compression for triangle meshes, J. Rossignac, IEEE Transactions on Visualization and Computer Graphics, Vol. 5, No. 1, January - March 1999
[2] WRAP&Zip decompression of the connectivity of triangle meshes compressed with edgebreaker, Jarek Rossignac, Andrzej Szymczak, November 1999 Computational Geometry: Theory and Applications, Volume 14 Issue 1-3
[3] 3D Compression Made Simple: Edgebreaker with Zip&Wrap on a Corner-Table, Jarek Rossignac, May 2001, Proceedings of the International Conference on Shape Modeling & Applications SMI \'01
Téma vypsal: Doc. Ing. Libor Váša, Ph.D. (UN 304)
Vypsáno pro akademický rok 2007/2008 dne: 2007-12-10
Zadáno komu: Jan Rus (dokončeno: 2011-04-15)