Task: Sejít se se zákazníkem |
|
 |
Uspořádat setkání vývojového týmu (nebo alespoň vedoucího) s kontaktní osobou zákazníka (popř. širším zastoupením zákazníka), předvést dosavadní výsledky, dostat zpětnou vazbu, domluvit další postup. |
Disciplines: Configuration & Change Management, Project Management |
|
Purpose
Držet projekt ve stavu, který pokud možno co nejvíce vyhovuje zákazníkovi.
|
Relationships
Categories |
|
Roles | Primary Performer:
| Additional Performers:
|
Inputs | Mandatory:
| Optional:
|
Outputs |
|
Main Description
Po každé iteraci by se vývojový tým, nebo minimálně jeho zástupce, měl sejít alespoň s kontaktní osobou zákazníka a
prezentovat mu aktuální stav projektu. To se týká jak předvedení současné funkčnosti systému, tak například důležitých
dokumentů, a obecně všech pracovních položek, na kterých má zákazník zájem. Zákazník pak prezentuje svoje výhrady, nebo v
nejlepším případě vyjádří spokojenost a následně je dohodnuta další schůzka a kvantum práce, které by měl vývojový tým
odvést do jejího konání. |
Steps
Předvést a nechat si schválit dosažené výsledky
Domluvit postup a cíle další iterace
|
Key Considerations
aktuální stav projektu, zpětná vazba, další postup |
© Petr Pícha, Katedra informatiky a výpočetní techniky ZČU v Plzni, 2012 - 2013
|
|