| Task: Kontaktovat technického správce produktu |
|
 |
| Navázat kontakt (emailem, osobně) se správcem (/administrátorem/provozovatelem) stávající verze produktu/databáze/hardwaru a nebo jiným personálem, s nímž bude třeba domluvit podmínky, datum a specifika nasazení finální verze produktu (pokud se ovšem tato osoba neshoduje s kontaktní osobou zákazníka). Získat primární informace o produkčním prostředí a jeho omezeních. |
| Disciplines: Analysis & Design, Environment, Requirements |
| ASWI Tags:detached tech support |
|
Purpose
| Ustanovit komunikační kanál s technickým správcem/provozovatelem současné verze systému nebo produkčního prostředí. |
Relationships
| Categories |
|
| Roles | Primary Performer:
| Additional Performers:
|
| Outputs |
|
Main Description
| V případě, kdy je technický správce systému oddělen od zákazníka a je potřeba s ním komunikovat zvlášť, ho po získání jeho
kontaktních údajů od mentora nebo zákazníka tým kontaktuje nebo se s ním přímo sejde. V této fázi projektu je zapotřebí od
správce získat hlavně co nejvíce informací o produkčním prostředí, jeho omezeních, popř. přístupy do něj a do databáze
(pokud jí systém obsahuje), a další relevantní informace, např. o budoucím průběhu nasazení nová verze systému v tom
smyslu, jestli neexistují nějaká specifika, která je zapotřebí brát v úvahu hned od začátku vývoje. |
Alternatives
| Pokud se systém nebude vůbec nasazovat do žádného produkčního prostředí (tzn.: je to například standalone aplikace), tento
úkol se pravděpodobně nebude vůbec provádět. |
© Petr Pícha, Katedra informatiky a výpočetní techniky ZČU v Plzni, 2012 - 2013
|
|