| Task: Sejít se se zákazníkem |
|
 |
| Uspořádat setkání vývojového týmu (nebo alespoň vedoucího) s kontaktní osobou zákazníka (popř. širším zastoupením zákazníka), předvést dosavadní výsledky, dostat zpětnou vazbu, domluvit další postup. |
|
Purpose
Držet projekt ve stavu, který pokud možno co nejvíce vyhovuje zákazníkovi.
|
Relationships
| Roles | Primary:
| Additional:
| Assisting:
|
| Inputs | Mandatory:
| Optional:
| External:
|
| Outputs |
|
Main Description
| Po každé iteraci by se vývojový tým, nebo minimálně jeho zástupce, měl sejít alespoň s kontaktní osobou zákazníka a
prezentovat mu aktuální stav projektu. To se týká jak předvedení současné funkčnosti systému, tak například důležitých
dokumentů, a obecně všech pracovních položek, na kterých má zákazník zájem. Zákazník pak prezentuje svoje výhrady, nebo v
nejlepším případě vyjádří spokojenost a následně je dohodnuta další schůzka a kvantum práce, které by měl vývojový tým
odvést do jejího konání. |
Steps
|
Předvést a nechat si schválit dosažené výsledky
|
Properties
| Multiple Occurrences |  |
| Event Driven |  |
| Ongoing |  |
| Optional |  |
| Planned |  |
| Repeatable |  |
Key Considerations
| aktuální stav projektu, zpětná vazba, další postup |
© Petr Pícha, Katedra informatiky a výpočetní techniky ZČU v Plzni, 2012 - 2013
|
|