 |
Sbírat a definovat esenciální pojmy v projektu, modelovaném businessu a komunikaci se zákazníkem. Vytvořit z nich výkladový slovník (glosář) projektu, který sjednocuje chápání těchto pojmů na obou zúčastněných stranách (zákazník - vývojový tým). V případě, že byl glosář založen v dřívější fázi, finalizovat jej. |
Disciplines: Analysis & Design |
|
Purpose
Především sjednotit chápání esenciálních pojmů v rámci projektu mezi vývojovým týmem a zákazníkem. |
Relationships
Categories |
|
Outputs |
|
Process Usage |
|
Main Description
V rámci tohoto úkolu vývojový tým především prostřednictvím komunikace se zákazníkem zaznamenává důležité pojmy, které
se v projektu objevují a které je důležité chápat jednotně na straně zákazníka i na straně vývojového týmu. Např. pod
pojmem "zboží" si může každý představit jinou konkrétní množinu věcí, nebo tento pojem má trochu odlišný význam v
kontextu businessu zákazníka. Tyto pojmy je tudíž zapotřebí přesně definovat. Definice se pak mohou shrnout do
artefaktu (různé úrovně formality) nazývaného glosář.
|
Key Considerations
důležité pojmy businessu zákazníka, důležité (technické) pojmy, které používá vývojový tým a jsou nutné v komunikaci se
zákazníkem, další důležité pojmy v kontextu projektu, úroveň formality glosáře |
© Petr Pícha. 2012, 2013 All Rights Reserved
|
|