java.lang.ObjectStrom
public class Strom
Instance třídy Strom
představují ukázkovou třídu
pro výklad komentářů
Constructor Summary | |
---|---|
Strom()
Implicitní konstruktor vytvoří v levém horním rohu plátna instanci širokou 100 bodů, vysokou 150 bodů s BARVA_KMENE a IMPL_BARVA_KORUNY |
|
Strom(int x,
int y)
Vytvoří na definovaných souřadnicích (levý horní roh) instanci širokou 100 bodů, vysokou 150 bodů s BARVA_KMENE a IMPL_BARVA_KORUNY |
|
Strom(int x,
int y,
Barva barvaKoruny)
Vytvoří na definovaných souřadnicích (levý horní roh) instanci širokou 100 bodů, vysokou 150 bodů s BARVA_KMENE a zadanou barvou koruny
jako vedlejší efekt uloží x-souřadnici - pouze pro ukázku použití this |
Method Summary | |
---|---|
java.lang.String |
getNazev()
Vrátí název instance, tj. název její třídy následovaný POŘADÍm. |
Pozice |
getPozice()
|
int |
getVyska()
Vrátí výšku instance. |
int |
getX()
Vrátí x-ovou souřadnici pozice instance. |
int |
getY()
Vrátí y-ovou souřadnici pozice instance. |
boolean |
isPodzim()
Vrátí informaci o tom, zda má koruna podzimní korunu. |
void |
nakresli()
Vykreslí obraz své instance na plátno. |
void |
postupneZezloutni()
Změní postupně barvu koruny na podzimní barvu nejprve použije KHAKI barvu a pak po půl vteřině finální ZLUTA |
void |
setBarvaKoruny(Barva barva)
Nastaví novou barvu koruny. |
void |
setPozice(int x,
int y)
Přemístí strom na jinou pozici - levý horní roh. |
void |
setPozice(Pozice p)
|
void |
smaz()
Smaže obraz své instance z plátna. |
java.lang.String |
toString()
Převede instanci na řetězec obsahující název třídy, POŘADÍ instance, její souřadnice, výšku a barvu koruny. |
void |
zezloutni()
Změní barvu koruny na podzimní barvu. |
Methods inherited from class |
---|
clone, equals, finalize, getClass, hashCode, notify, notifyAll, wait, wait, wait |
Constructor Detail |
---|
public Strom()
BARVA_KMENE
a IMPL_BARVA_KORUNY
public Strom(int x, int y)
BARVA_KMENE
a IMPL_BARVA_KORUNY
x
- x-ová souřadnice instance, x>=0, x=0 má levý okraj plátnay
- y-ová souřadnice instance, y>=0, y=0 má horní okraj plátnapublic Strom(int x, int y, Barva barvaKoruny)
BARVA_KMENE
a zadanou barvou koruny
jako vedlejší efekt uloží x-souřadnici - pouze pro ukázku použití this
x
- x-ová souřadnice instance, x>=0, x=0 má levý okraj plátnay
- y-ová souřadnice instance, y>=0, y=0 má horní okraj plátnabarvaKoruny
- barva korunyMethod Detail |
---|
public java.lang.String getNazev()
public Pozice getPozice()
public int getVyska()
public int getX()
public int getY()
public boolean isPodzim()
true
, pokud má koruna podzimní barvu, jinak false
public void nakresli()
public void postupneZezloutni()
public void setBarvaKoruny(Barva barva)
nová
- Požadovaná nová barva.public void setPozice(int x, int y)
x
- nová x-souřadnicey
- nová y-souřadnicepublic void setPozice(Pozice p)
public void smaz()
public java.lang.String toString()
toString
in class java.lang.Object
public void zezloutni()