Popis tématu

Diplomová práce v oboru Ostatní / Nespecifikováno.

Náhrada helpdesk systému

Firma používá vlastní proprietární helpdesk systém. Tento systém již zcela nesplňuje požadavky zákazníků. Vzhledem k tomu, že jde o jedinečnou instalaci, je další údržba systému drahá a pro firmu obtížná.
Cílem práce bude nalézt specializované řešení heldpesk systému (open source nebo komerční) a nasadit jej v testovacím prostředí firmy. Součástí řešení bude implementace napojení na další interní produkty firmy (systém správy zákazníků, interní DMS).

Zadání:
1. Zjistěte požadavky firmy na helpdesk systém
2. Nalezněte vhodná řešení poskytování služeb firemního helpdesku zákazníkům.
3. Nasaďte řešení v testovacím prostředí zákazníka
4. Implementujte napojení systému na interní systémy firmy
5. Otestujte řešení

Téma vypsal: Ing. Petr Přibyl

Externí téma:
  • Firma (kontaktní osoba) je vedoucím práce,
  • Kontaktní osoba: Petr Přibyl,
  • Firma: CCA Group a.s.,

Vypsáno pro akademický rok 2019/2020 dne: 2019-05-03

Zadáno komu: Filip Jani (Rezervované)

Aktualizováno 0